RSS

Kunang-kunang gedik.

11 Jul

Dari jauh, kau dok usha dia.

Harap sangat terserempak dia setiap kali kau turun naik pejabat.

Saja je cipta alasan.

Nak gi cdm la. Nak hantar cek la. Nak ambil buku cek la. Nak itu la. Nak ini la.

 

Tapi…

 

Bila dia dah berdiri depan kau, yang kau macam takde mulut tu, kenapa?

Mata terus cari jarum emas di lantai tu, kenapa?

Kenapa??

 

Haish. Kau ni kan macam kunang-kunang dengan lampu, tau tak?

 

Tau takkk??

 

 

Tau..

Advertisements
 
6 Comments

Posted by on 11/07/2013 in Categorized

 

6 responses to “Kunang-kunang gedik.

  1. nizam.ariff

    11/07/2013 at 5:58 am

    lidah terkelu… biasalah la tu…

     
    • t.a.t.a

      15/07/2013 at 2:18 am

      Masa pun rasa lambat sangat berlalu.

       
  2. juliet

    11/07/2013 at 8:03 am

    dan rama-rama dalam perut turut berterbangan 😀

     
    • t.a.t.a

      15/07/2013 at 2:19 am

      Berterbangan dengan riang ria nya. Hmm…

       
  3. pandagumuk.

    11/07/2013 at 1:15 pm

    terkagum sangat (:

     
    • t.a.t.a

      12/07/2013 at 6:26 am

      Hei pandagumuk. Sudah lama tidak nampak. Ehehe..

       

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: