RSS

Boleh tak?

15 Jul

“Terima kasih sebab tolong saya buat assignment semalam.”

 

“Sama-sama. No hal la. Saya pun minta tolong dari orang lain juga.”

 

“Awak dah tolong saya ni, ada apa-apa ke yang saya boleh buat untuk awak?”

 

 

“Boleh tak, kalau awak buat dia suka saya?”

Advertisements
 
11 Comments

Posted by on 15/07/2013 in Categorized

 

11 responses to “Boleh tak?

  1. nizam.ariff

    15/07/2013 at 4:19 am

    kalau aku jawab, ‘No hal la. Nanti aku buat dia suka kat semua juga…’

     
    • t.a.t.a

      15/07/2013 at 4:22 am

      Alaa.. tak nak la camtu. Suka kat aku je la.

       
      • nizam.ariff

        15/07/2013 at 5:58 am

        Yang banyak sama di lapah, yang sikit sama dicicah…
        bertolak ansurlah dengan keadaan… hehehe

         
  2. t.a.t.a

    16/07/2013 at 2:05 am

    Ahhh.. tak de nya!

     
  3. juliet

    16/07/2013 at 6:54 am

    tolong menolong banyak pahala 😛

     
    • t.a.t.a

      16/07/2013 at 7:44 am

      tolong ke arah kebaikan, memang dapat pahala.

       
  4. CiKPuaNLawA

    16/07/2013 at 7:40 am

    kita tolong tengok je boleh tak…? 😉

    salam awak.. salam ramadhan…

     
    • t.a.t.a

      16/07/2013 at 7:45 am

      boleh. sambil tengok sambil bagi sokongan. ok la tu.

       
  5. ziemarziah

    16/07/2013 at 7:41 am

    oo ada udang disebalik mee

     
    • t.a.t.a

      16/07/2013 at 7:45 am

      x jugak. ada orang letak udang dalam mee tu.

       

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: