RSS

Do you know..

24 Jul

.. how hard it is when you love someone but you couldn’t say it?

 

 

Advertisements
 
11 Comments

Posted by on 24/07/2013 in Categorized

 

11 responses to “Do you know..

  1. azieazah

    24/07/2013 at 5:38 am

    I do not know. Sebab I selalu say out jer terus! Hahahaha!

     
    • t.a.t.a

      24/07/2013 at 9:33 am

      betul kak. alangkah bagusnya kalau dapat cakap. tak la sesak dada ni.

       
  2. juliet

    24/07/2013 at 7:38 am

    susah nak luahkan rasa tu, hanya yang laluinya saja paham.

     
    • t.a.t.a

      24/07/2013 at 9:32 am

      awak pernah lalui eh?

       
  3. shin

    24/07/2013 at 8:26 am

    amboih kemaen.. gunalah gerak mata ato isyarat bahasa badan utk gitau suka kat dia #bukanbedasarkanpengalaman

     
    • t.a.t.a

      24/07/2013 at 9:32 am

      ada sebab kenapa tak boleh nak cakap.

       
      • shin

        24/07/2013 at 3:11 pm

        sebab apa kena ada sebab?

         
  4. ishy77

    24/07/2013 at 11:28 am

    mmmmm….maybe guna bahasa isyarat? So Dia xphm kalau ckp pun..

     
  5. gadisBunga

    25/07/2013 at 6:08 am

    saya ada penyakit yang sama. ada petua tak macam mana nak bercakap bila dalam situasi tu?

     
    • t.a.t.a

      25/07/2013 at 6:26 am

      gB. mungkin ada, tapi saya pun tengah mencari kaedah nya.

       
  6. nang

    26/07/2013 at 6:59 am

    haha , sangat susah but just say it , walaupun the answer is negative…hikhik

     

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: