RSS

Kau tahu?

16 Aug

Walau macam mana marah sekali pun aku pada kau,
walau macam mana terasa hati nya aku pada kau ketika itu,
walau macam mana merajuk nya aku pada kau,
bila aku nampak wajah kau,
semua itu hilang.
Kosong, sifar, nil.

Yang ada cuma rasa kasih yang menggunung.

 

Rahsia apa kau pakai?

 

 

Advertisements
 
18 Comments

Posted by on 16/08/2013 in Categorized

 

18 responses to “Kau tahu?

  1. nizam.ariff

    16/08/2013 at 3:42 am

    rahsianya, wajah yang lembut penuh kasih sayang…
    kalau muka dia garang macam naga, tak maunya macam tu…

     
    • t.a.t.a

      16/08/2013 at 4:34 am

      sampai sekarang aku tak tahu apa sebabnya. muka nya x lah lembut, biasa aje. kenapa ya?

       
  2. nang

    16/08/2013 at 4:25 am

    ilmu kasih sayang kot…hahaha

     
    • t.a.t.a

      16/08/2013 at 4:32 am

      ilmu pengasih pun mungkin juga kan?

       
      • nang

        16/08/2013 at 5:55 am

        kawan ada ajar doa , dari surah Yusuf dan surah apa satu lagi…bukan doa pengasih , tapi doa bila orang tengok wajah kita , terus lembut hati , terus rasa sayang…maybe dia amalkan kot….haha

         
      • t.a.t.a

        16/08/2013 at 6:00 am

        aku rasa aku tahu ayat tu.

         
  3. T3PCute

    16/08/2013 at 5:14 am

    nak nyanyi lagu kosong ler… kosong.. kosong.. kosong..

    cuba check dia ada pakai minyak pengasih ker hehehe.. ok.. tak baik bersangka buruk.. dia hari2 baca doa tengok cermin.. 🙂

     
    • t.a.t.a

      16/08/2013 at 5:17 am

      lelaki pun rajin tengok cermin ke?

       
  4. juliet

    16/08/2013 at 7:21 am

    tanya sama hati mana asal sayang,kikikiki

     
    • t.a.t.a

      16/08/2013 at 7:30 am

      nanti jawab hati…

      hello. hello. hati tak jawab pun. huhu

       
  5. kniedaz

    16/08/2013 at 10:37 am

    rahsianya??
    rahsianya hati kita sayang sangat
    cuba tak sayang, dah mesti kena

     
    • t.a.t.a

      17/08/2013 at 2:54 am

      bullseye!

       
  6. chot

    17/08/2013 at 6:56 am

    mmg kne tgk selalu ke? escape je xleh?…ermmm suh dia pakai topeng beruang

     
    • t.a.t.a

      17/08/2013 at 7:00 am

      memang dan mesti kena tengok selalu. kalau tak nanti rindu. hehehe.

       
      • ishy77

        24/08/2013 at 5:06 am

        Haha..nyesal tye

         
      • t.a.t.a

        24/08/2013 at 5:07 am

        hahaha.

         
  7. the malay male

    19/08/2013 at 2:09 am

    klu hati dah suka, kentut pun wangi

     
    • t.a.t.a

      19/08/2013 at 5:16 am

      ye ke? aku tak pernah lagi alami perkara itu. bagi aku kentut tetap busuk.

       

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: