RSS

WW: Ala.. tok.

21 Aug

Sekitar jam 2.30 pm semalam di sebelah pejabat saya.

01

 

02

 

03

 

04

 

Kesimpulannya, siapa kah yang bersalah atau siapa kah yang harus dipersalahkan?

Advertisements
 
12 Comments

Posted by on 21/08/2013 in Categorized

 

12 responses to “WW: Ala.. tok.

  1. kniedaz

    21/08/2013 at 1:30 am

    hmm…parents dah tegur tapi tak mau dengar
    hmm..mak/abah takmo hantar, kami naik motor la
    so…salah siapa ya?

     
    • t.a.t.a

      23/08/2013 at 2:31 am

      mungkin sebab parents tak boleh hantar. lagi pun tengok di kawasan sekolah, memang penuh motor students.

       
  2. ishy

    21/08/2013 at 2:07 am

    takpe. bia dia beringat banyak sikit

     
    • t.a.t.a

      23/08/2013 at 2:31 am

      kejap aje. lepas tu buat lagi.

       
  3. juliet

    21/08/2013 at 7:47 am

    berapa ya kena saman tu? RM300? Kasik up sikit tok 😀

     
    • t.a.t.a

      23/08/2013 at 2:29 am

      up up pun, nanti masa bayar dalam RM30 atau RM40 je. bebudak.

       
  4. nizam.ariff

    21/08/2013 at 12:32 pm

    kesian kat atok atok tu…
    tengah2 panas dia orang berjemur..

     
    • t.a.t.a

      23/08/2013 at 2:29 am

      dah tugas, kena redah juga.

       
  5. CiKPuaNLawA

    22/08/2013 at 12:58 am

    naik bas lambat ke sekolah…
    naik moto kena saman…
    naik kaki terus tak sampai..
    😉

     
    • t.a.t.a

      23/08/2013 at 2:28 am

      dah la tak sampai, naik penat ada la.
      tapi sekolah ni tak de yg naik bas sekolah.
      semua nya naik pengangkutan sendiri.

       
  6. FAIRUS MAMAT

    10/09/2013 at 3:43 am

    SAYA AKAN MENERIMA KESALAHAN SEKIRANYA SAYA MEMBUAT KESALAHAN..

     
    • t.a.t.a

      10/09/2013 at 3:49 am

      attaboy!

       

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: