RSS

Jari jemari ku.

07 Oct

IMG_0423

 

IMG_0422

 

Macam mana nak dapat jari macam ni? Senang aje.

1. Nasi + telur paling kurang 2x sehari. (2 biji sekali goreng). Untuk dia seorang sahaja.

2. Susu botol besar paling kurang 3 botol sehari.

 

Itu je. Senang kan?

Advertisements
 
15 Comments

Posted by on 07/10/2013 in Categorized

 

15 responses to “Jari jemari ku.

  1. nizam.ariff

    07/10/2013 at 2:30 am

    aku takut nak makan telur goreng la kalau gini..

     
    • t.a.t.a

      07/10/2013 at 3:19 am

      penakut juga eh kau ni.

       
  2. elly

    07/10/2013 at 3:17 am

    jari ko mana plak tata

     
    • t.a.t.a

      07/10/2013 at 3:19 am

      jari aku yang memetik camera tu la.

       
  3. ishy77

    07/10/2013 at 3:27 am

    2 biji sekalik goren? Kalo 2x 4bijik la…fuhhhh…xmmpu gue mkn byk gtu

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 12:40 am

      elleh. maggie semangkuk dengan telur 2 biji mampu pun kau habis kan eh?

       
  4. FAIRUS MAMAT

    07/10/2013 at 3:48 am

    I LKE TELUR.. 🙂

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 12:42 am

      who doesn’t? kan?

       
  5. eita

    07/10/2013 at 1:24 pm

    Kite pling tkut klu dpt tgn mcm ni..hehehe

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 12:41 am

      kak. kalau budak kecil jari macam ni memang kita kata comel. tapi kalau orang dewasa jari macam ni, bukan comel, tapi gemok. kan?

       
  6. Sam Banjamin

    07/10/2013 at 2:57 pm

    hihi.. jemari montel… tu belum tengok gambar penoh tu.. heheh

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 12:45 am

      gambar penoh? haa nanti aku tengok, kalau ada.

       
  7. nang

    07/10/2013 at 4:31 pm

    kalau makan kat kedai , 1 pun dah cukup…kalau makan kat rumah , bantai je 2 , 3 biji sekali goreng..hahaha
    telur paling senang n paling sedap nak buat 😀

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 12:40 am

      seroja. aku dapat imagine kan jika kau makan di rumah macam mana. hik hik hik.

       
  8. Aku Cute

    08/10/2013 at 1:03 am

    gemuk itu cute.. hakikat ahaks 🙂

     

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: