RSS

Kalau dari pagi..

08 Oct

.. tadi sarapan cuma makan tauhu 4 ketul yang dipotong kecil masak sup, sampai laa ni dekat pukul 3 tak makan apa, kau rasa lapar tak?

Lapar! Lapar sangat!

Tapi tak ada selera nak makan. Boleh tak? Boleh tak kalau…

 

 

perut kita ada zip!

Bila dalam kes macam aku ni, lapar tapi tak lalu nak makan, buka aje zip tu dan masukkan makanan.

Boleh tak?

 

p/s: Badan rasa sakit-sakit. Petanda nak demam ni.

Advertisements
 
41 Comments

Posted by on 08/10/2013 in Categorized

 

41 responses to “Kalau dari pagi..

  1. yunus Badawi

    08/10/2013 at 7:00 am

    Chop tempat dulu. Nak jadi pengomen pertama

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 7:02 am

      chop la YB, saya tak kisah pun. hahahah

       
      • yunus Badawi

        08/10/2013 at 7:17 am

        Nak chop orangnya boleh ke?

        hehehe

         
      • t.a.t.a

        08/10/2013 at 7:20 am

        chop kerja dengan YB ke?

        any reason of it, wow! I am so flattered.

         
      • yunus Badawi

        08/10/2013 at 10:20 am

        Bolehlah hantar cv ke alamat emel saya tu ….. ngeeee

         
      • elly

        09/10/2013 at 2:10 am

        owhhhh bleh men chop chop ye

         
      • t.a.t.a

        09/10/2013 at 2:11 am

        boleh je. kau nak join elly?

         
  2. yunus Badawi

    08/10/2013 at 7:01 am

    Yes berjaya!

    Sekarang baru nak baca entri ni …. hehehe

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 7:04 am

      ok sila kan baca. lawok la YB ni.

       
      • yunus Badawi

        08/10/2013 at 7:17 am

        bolehlah saya masuk raja lawak nanti … ngeeee

         
      • t.a.t.a

        08/10/2013 at 7:24 am

        saya undi YB!

         
  3. ishy77

    08/10/2013 at 7:01 am

    poket doremon……boleh?

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 7:04 am

      haa boleh jugak! amik je makanan dalam tu, terus masuk perut. lagi senang!

       
  4. yunus Badawi

    08/10/2013 at 7:02 am

    Nak pakai zip jenis YKK ke? Kena cari yg tahan karat sebab perut ada banyak asid ….. huhuhu

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 7:02 am

      x nak zip tu dekat dalam, kat luar aje. kalau dalam perut, macam mana nak bukak zip tu?

       
      • yunus Badawi

        08/10/2013 at 7:18 am

        siap-siaplah pasang benang kat hujung zip tu. Boleh tarik dari luar ….. ngeeee

         
      • t.a.t.a

        08/10/2013 at 7:24 am

        satu kerja nanti nak ganti kan benang kalau asyik putus aje.

         
  5. yunus Badawi

    08/10/2013 at 7:02 am

    Kalau tak lalu makan jomlah datang rumah. Emak Adam masak sup tulang tengahari ni. Kami pun baru nak makan

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 7:03 am

      amboi sedap nyer!! sup tulang, nasi putih dengan telur goreng! yummy..

       
      • yunus Badawi

        08/10/2013 at 7:19 am

        telur goreng takde. Nak jimat bajet bulan tua ni …… huhu

         
      • t.a.t.a

        08/10/2013 at 7:23 am

        laa? sup tulang ada. telur goreng tak de?

        terbalik ni YB.

         
  6. FAIRUS MAMAT

    08/10/2013 at 7:41 am

    SAYA SELALU TAK LALU MAKAN NASI DI TENGAH HARI.. BIASA MAKAN ROTI JE..

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 8:48 am

      roti wholemeal sedap kan? cicah dengan milo panas. hmm..

       
  7. ZonAku

    08/10/2013 at 7:41 am

    hahaah.. senang gak kan…. esp time bulan puasa…. mmg x lalu nk mkn….

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 8:50 am

      kalau bulan puasa pun tak makan jugak, memang kurus keding la jadinya.

       
      • ZonAku

        08/10/2013 at 12:16 pm

        aku x kedingnye la…tp mmg la, kalau bulan posa, aku blh je mkn bubur lambuk sebulan tu or murtabak or cucur udang je…. lelain mmg x lalu….

        asal nk pegi bl juadah berbuka je, otak aku trs jem, semua x sedap. blh gitu???

         
      • t.a.t.a

        09/10/2013 at 12:39 am

        kau rasa semua tak sedap. aku pulak malas nak beli sebab malas nak makan. so time buka aku cuma minum air dengan kuih aje.

         
  8. Hazmin Hamudin

    08/10/2013 at 8:45 am

    Boleh je belah perut tu. Tapi tak tahu la boleh ke tak terus sumbat makan macam tu je. 😀

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 8:51 am

      kalau belah nanti jadi satu kerja pulak nak jahit balik.

       
    • azieazah

      09/10/2013 at 12:01 am

      Kompom petanda! hahahaha!

       
      • t.a.t.a

        09/10/2013 at 12:39 am

        petanda apa kak?

         
  9. nizam.ariff

    08/10/2013 at 8:49 am

    Adakah tekak mulai terasa perit?

     
    • t.a.t.a

      08/10/2013 at 8:50 am

      ye.

       
  10. nang

    08/10/2013 at 12:16 pm

    kalau ada perut macam tu , nak tempah 1…:D

     
    • t.a.t.a

      09/10/2013 at 12:39 am

      tak nak tempat extra? mana tahu kena curi ke?

       
  11. azieazah

    09/10/2013 at 12:00 am

    Agak-agak berapa inci zip yang diperlukan? 5 inch cukup? Apa kaler mau?

     
    • t.a.t.a

      09/10/2013 at 12:40 am

      kaler invisible. tak nampak. once kita nak buka baru visible zip tu. make it 7″.

       
  12. Sylarius Yusof

    09/10/2013 at 1:37 am

    Teruk sangat tu sampai perut lapar tapi takda selera makan. Tekak rasa perit sebab nak demam yer?

     
    • t.a.t.a

      09/10/2013 at 1:38 am

      haah. tapi kalau demam paling kurang 3 hari kena mc.

       
  13. elly

    09/10/2013 at 2:11 am

    alalallaa nak demam ye…take care ye!

     
    • t.a.t.a

      09/10/2013 at 2:12 am

      alalallaa sweet nyer la kau ni. terharu la.

       

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: