RSS

Isnin yang hitam.

21 Oct

Hitam ke? Belum boleh nak kata hitam sebab belum jam 9 pun.

Saya yang kata ‘hitam’ sebab badan sakit. Malam tadi tidur tak betul. Budak Gundut tidur sebelah saya. Saya kalau tahu ada budak tidur dengan saya, saya tidur tak lena. Risau pasal dia. Risau sebab takut tidur dia tak culas. Tapi saya tengok dia culas aje pun. Lena aje pun. Saya yang tak lena.

Pagi tadi bangun, badan sakit. Tang belikat. Rasa lenguh aje. Bila badan sakit, beri kesan pada tengkuk dan kepala. Sekarang ni kepala dah piau. Pening. Ngantuk. Kalau dibiar lama, saya akan demam. Bila demam paling kurang 3 hari kena MC. Hari ke 4 kerja kepala mesti masih tiong.

 

Tunggu sampai petang baru boleh kata Isnin ini ‘hitam’. Nanti update mana yang perlu.

 

Advertisements
 
24 Comments

Posted by on 21/10/2013 in Categorized

 

24 responses to “Isnin yang hitam.

  1. ZonAku

    21/10/2013 at 1:32 am

    p je ke klinik, Amik mc sesiap.

    Pastu rest

     
    • t.a.t.a

      22/10/2013 at 1:36 am

      tak pernah buat macam tu. mc sebab demam aje. sebab lain tak pernah.

       
  2. Anak Askar Pencen

    21/10/2013 at 1:59 am

    Better take rest. Kalau tak cukup tidur dan campur pulak dengan penat ni, silap-silap boleh pitam jadinya.

     
    • t.a.t.a

      22/10/2013 at 1:37 am

      Rest di surau aje masa Zohor. luruskan badan.

       
  3. nizam.ariff

    21/10/2013 at 2:41 am

    ambil kesah kalau badan sakit sbb kalau dah sakit sendri merasanya….

     
    • t.a.t.a

      22/10/2013 at 1:37 am

      sendiri sakit memang dah confirm. tapi lepas tu susahkan orang lain sebab kena ambil alih kerja kita.

       
  4. Dee

    21/10/2013 at 2:50 am

    pergi klinik..dan rest. nak lagi cantik..gi massage..hehehe..take care tau.

     
    • t.a.t.a

      22/10/2013 at 1:38 am

      laa ni nak gi urut dengan jiran kampung pun kena call dulu tau. buat appointment.

       
  5. FAIRUS MAMAT

    21/10/2013 at 2:57 am

    LAIN KALI TIDUR TU KENA BEDUNG SUPAYA TAK BERGERAK-GERAK.. 😀

    ERM.. SEMOGA CEPAT SEMBUH..

     
    • t.a.t.a

      22/10/2013 at 1:43 am

      kerja nya la. sape pulak nak bedung aku? haha.

       
  6. juliet

    21/10/2013 at 4:04 am

    ingat saya sorang je tak lena tidur kalau ada budak kat sebelah 😀

     
    • t.a.t.a

      22/10/2013 at 1:39 am

      hehe sama aa. sebab aku dah set otak ada budak kat sebelah. so aku kena utamakan keselesaan dia.

       
  7. JunAina

    21/10/2013 at 4:41 am

    Akak kalau tak ada budak kat sebelah tak boleh tidolah pulak.

    Mungkin boleh curi masa sikit untuk rehat seketika.

     
    • t.a.t.a

      22/10/2013 at 1:40 am

      saya pun kalau Budak Gundut tak de kat rumah, saya tidur lewat. sangat lewat. sebab saya tak leh tidur.

       
  8. ishy77

    21/10/2013 at 6:07 am

    Kne urut tu kot. Jgn bia melarat2..kesian belikat.

     
    • t.a.t.a

      22/10/2013 at 1:40 am

      kesian belikat.. kesian aku jugak. huhu.

       
  9. sepa

    21/10/2013 at 10:14 am

    kesian kat ko…! makan panadol je la.

     
    • t.a.t.a

      22/10/2013 at 1:41 am

      tak biasa makan panadol. sakit sangat baru makan.

       
  10. sam banjamin

    21/10/2013 at 10:59 am

    salah urat tu tata… cube berurut la… kalau dibiar boleh demam urat x pasal2… jaga kesehatan friend!

     
    • t.a.t.a

      22/10/2013 at 1:42 am

      thanks sam! appreciate it. 🙂

       
  11. eita

    21/10/2013 at 1:31 pm

    samalah dengan akak…akak kalau anak sedara datang tidor..memang tak lena..jp2 bangun…bgun pgi mesti skit kepala..sakit belakang…

     
    • t.a.t.a

      22/10/2013 at 1:42 am

      akak tak leh tidor sebab depa bising atau sebab apa?

       
  12. Hazmin Hamudin

    22/10/2013 at 4:48 am

    Lama jugak kalau demam ye. Sampai tiga hari demam. Biasalah hari isnin semua orang lemau je badan.

     
    • t.a.t.a

      22/10/2013 at 5:37 am

      sebab saya jenis yang jarang demam. tapi sekali demam macam tu la lama mc nya.

       

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: