RSS

WW: Spesies pemakan susu.

13 Nov

Sebelum bancuh susu jadi cecair, kena makan dulu. Ambil rasa.

 

IMG_0576

Nasib kau la bang dapat acik yang bancuhkan susu. Kalau dapat kat babah ni, bukan kemanisan susu aje yang kau rasa, dengan kemasinan air mata sekali masuk mulut tau.

Advertisements
 
37 Comments

Posted by on 13/11/2013 in Categorized

 

37 responses to “WW: Spesies pemakan susu.

  1. sylarius

    13/11/2013 at 9:53 am

    Hehe. Kecik-kecik lagi dah pandai ambik ‘cukai’ susu dari adik yer.

     
    • t.a.t.a

      13/11/2013 at 11:31 am

      itu bukan susu adiknya. itu susu dia. haha

       
  2. Nizam.ariff

    13/11/2013 at 9:55 am

    Aku suka buat kat milo….

     
    • t.a.t.a

      13/11/2013 at 11:31 am

      aku pun.

       
  3. sam banjamin

    13/11/2013 at 9:57 am

    :-p

     
    • t.a.t.a

      13/11/2013 at 11:37 am

      hai sam.

       
  4. daddyziyyad

    13/11/2013 at 10:10 am

    Itu namanya ratah susu! haha

     
    • t.a.t.a

      13/11/2013 at 11:35 am

      ratah, makan, rasa semua boleh.

       
  5. Yunus Badawi

    13/11/2013 at 10:42 am

    susu pun dia suka ratah?

    Saya masa kecik dulu suka ratah milo ….. hehehe

     
    • t.a.t.a

      13/11/2013 at 11:35 am

      saya pun milo juga. laa ni pun masih suka.

       
  6. Dee

    13/11/2013 at 10:44 am

    mak aiihh..siap ratah dulu…

     
    • t.a.t.a

      13/11/2013 at 11:37 am

      ambil rasa. konon je. haha

       
  7. ZonAku

    13/11/2013 at 11:05 am

    aku x lalu minum or makan susu. hehehehee

     
    • t.a.t.a

      13/11/2013 at 11:36 am

      dulu aku pun tak suka. bila dah makin tua ni belajar jugak minum. dapat la minum anlene, itu pun yang coklat.

       
      • ZonAku

        13/11/2013 at 1:15 pm

        yang berperisa aku mmg leh minum, yang plain mmg x blh jalan… busuk bagi aku

         
      • t.a.t.a

        18/11/2013 at 12:16 pm

        aku pernah cuba dulu yang creamy. memang tak tertelan. lepas tu perut cepat bergelodak. membersihkan perut aku betul.

         
  8. CiKPuaNLawA

    13/11/2013 at 11:19 am

    kecik2 ratah dulu ovaltine .. horlick .. sampai kena leta tempat tinggi2…. (budget macam lah kiteorang tak pandai manjat..nak amek menda2 ni…)

     
    • t.a.t.a

      13/11/2013 at 11:36 am

      kiranya berjaya jugak la dapat capai menda tu semua?

       
  9. kniedaz

    13/11/2013 at 12:21 pm

    aku pun suka milo…

     
    • t.a.t.a

      18/11/2013 at 12:17 pm

      sepp.

       
  10. Aziela

    13/11/2013 at 3:20 pm

    Akak memang sangatttt tak boleh telan susu tepung. Tak kira lah apa perisa sekali pun.

     
    • t.a.t.a

      18/11/2013 at 12:17 pm

      punca kalsium tu kak. umur dah tua ni, osteoporosis karang.

       
  11. budak_shinchan

    13/11/2013 at 4:17 pm

    dulu shin suka sengaja amek Milo pastu x tutup tin nyer ngan betul.. supaya nnt isi Milo akan megeras.. pastu leh mkn mcm mkn cekelet.. xpon makan Milo begitu saja

     
    • t.a.t.a

      18/11/2013 at 12:18 pm

      kalau dah mengeras duduk dalam tu, tak jenuh ke nak korek? dah la tin, karang luka pulak tangan kena siat. jadi raja bersiung karang. haha

       
  12. McK

    13/11/2013 at 4:51 pm

    bukan berkenaan susu….anak McK masa dulu pernah ‘iron’ milo 3-in-1…tak paham kenapa mula tu…then baru paham…..hahaha padat cam cekelat…sekarang dia dah besarrrr panjang….those were the dats and these are kids…:)

     
    • t.a.t.a

      18/11/2013 at 12:19 pm

      iron milo? tahu. kawan pernah buat. memang kelas. haha

      duduk asrama, segala bahan pernah iron.

       
  13. FAIRUS MAMAT

    14/11/2013 at 8:28 am

    SAYA PULAK BUKAN PEMAKAN SUSU.. 🙂

     
    • t.a.t.a

      18/11/2013 at 12:19 pm

      peminum susu?

       
  14. juliet

    14/11/2013 at 3:30 pm

    bang nak sepp sikit, boleh geng ngan kak juliet, errr…bukan acik ye 😀

     
    • t.a.t.a

      18/11/2013 at 12:20 pm

      macam tak masuk aje kakak tu. mengaku je la Juliet, acik. hahaha

       
  15. gadisBunga

    14/11/2013 at 5:08 pm

    sure stok susu tak penah abis nihhhh!!!

     
    • t.a.t.a

      18/11/2013 at 12:20 pm

      tak. sentiasa ada. kalau kitorg cakap susu habis, dia siap pi tunjuk tempat simpan susu extra dalam almari.

       
  16. elly

    14/11/2013 at 5:14 pm

    len kali letak susu serbuk dlm mulut, tahan, tuang air, bancuh terus hahahhaha pastu telan, ko agak, ko kena marah tak ngan bapak dia

     
    • t.a.t.a

      18/11/2013 at 12:22 pm

      tak beku ke susu dalam mulut tu karang? haha.

      bapak dia kalau marah aku kena melalui mama nya. tapi memasing dah tahu aku jenis giler-giler punya orang. haha

       
  17. azieazah

    14/11/2013 at 9:34 pm

    Ehhh… best apa?

     
    • t.a.t.a

      18/11/2013 at 12:22 pm

      bagi dia best la.

       
  18. eita

    18/11/2013 at 5:32 pm

    boleh plok di mkn susu macam tu

     

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: