RSS

The result.

25 Nov

Keputusan kepada The contest of The WW Post adalah:

Pembayang yang saya bagi adalah:

1. Have nothing to do with the producer of the brands. — Memang tiada kena mengena pun dengan jenama minuman tersebut.

2. Pay attention! Some clues are hiding in a plain sight. Sudah terang lagi bersuluh. Hehe. — Ya. Memang sudah terang lagi bersuluh pembayang-pembayang yang saya beri.

 

Mana satu pembayang nya?

1. Tajuk WW itu adalah Blandness kan? Apa maksud blandness? Lacking strong features or characteristics and therefore uninteresting. (of food or drink) lacking flavour or seasoning; insipid.

Berkenaan dengan rasa.

2. Post sebelum itu adalah Dedar. Saya baru pulih dari dedar dan selsema walaupun sehingga hari ini selsema saya masih belum pulih sepenuhnya.

So, dedar dan rasa.

 

Jawapan nya adalah: Apa yang saya minum, nescafe ke teh ke milo ke semua rasa macam air kosong (Evian). Itu aje yang saya cuba sampaikan.

Jadi pemenang nya adalah… TIADA SESIAPA PUN YANG MENANG.

 

So boleh saya simpan terus 8GB Pendrive Minion itu. Heh heh heh.

Advertisements
 
32 Comments

Posted by on 25/11/2013 in Categorized

 

32 responses to “The result.

  1. nizam.ariff

    25/11/2013 at 10:43 am

    Saguhati pun takde?

     
    • t.a.t.a

      25/11/2013 at 12:38 pm

      xde.

       
  2. chot

    25/11/2013 at 11:55 am

    susah giler jawapan… t.a.t.a kejam! hahah

     
    • t.a.t.a

      25/11/2013 at 12:39 pm

      senang giler aku rasa tau. haha

       
  3. sudipvssenduk

    25/11/2013 at 11:59 am

    alaaaaaaaaa….

     
  4. sylarius

    25/11/2013 at 12:29 pm

    Kenapa semua rasa macam air kosong? Lupa nak taruk gula ke? Hehe

     
    • t.a.t.a

      25/11/2013 at 12:38 pm

      Selsema. saya jenis yang kalau sakit memang teruk. bila selsema memang hilang semua deria bau dan rasa.

       
  5. kniedaz

    25/11/2013 at 1:25 pm

    laa…bilanya ada contest ni? tak aci la..wat lg sekali laaa

     
    • t.a.t.a

      25/11/2013 at 1:34 pm

      ada pulak macam tu eh?

      hahaha

       
  6. azieazah

    25/11/2013 at 1:58 pm

    Mujur pun. Sebab hadiah nyer pun ko tak sempat nak beli. kan? kan? Hahahaha!

     
    • t.a.t.a

      25/11/2013 at 2:11 pm

      pandai la akak ni. hadiah orang dah siap snap gambar pun.

       
  7. elly

    25/11/2013 at 2:37 pm

    kijamnya budak nih! weiiii take care ye!

     
    • t.a.t.a

      26/11/2013 at 11:04 am

      okay, I will kak elly.

       
  8. ishy77

    25/11/2013 at 4:59 pm

    Soalan senang. Jawapan susah. Xde a b c pom..huhu

     
    • t.a.t.a

      26/11/2013 at 11:05 am

      kalau ada abc memang la senang chot wei.

       
  9. Aziela

    25/11/2013 at 5:04 pm

    Akak terlepas ekk… Ok..sekarang gak akak rempit.

     
    • t.a.t.a

      26/11/2013 at 11:05 am

      akak nak rempit pi mana?

       
  10. eita

    25/11/2013 at 9:12 pm

    alaaaa…kite tak menang ke?..cis..cis..dan cis…
    hahahah

     
    • t.a.t.a

      26/11/2013 at 11:08 am

      tiada pemenang kak.

       
  11. jiji

    25/11/2013 at 9:28 pm

    Dh berangan nk menang huhu bakpo susoh sgt

     
    • t.a.t.a

      26/11/2013 at 11:06 am

      susah ko? sonang yo la.

       
  12. budak_shinchan

    25/11/2013 at 9:43 pm

    ngelat.. x aci.. nak hadiahhhhh #nanges

     
    • t.a.t.a

      26/11/2013 at 11:08 am

      tak teka, tapi nak hadiah. huhu. apa la abg shin ni.

       
  13. FAIRUS MAMAT

    26/11/2013 at 7:56 am

    OOOO.. TU PLAK JAWAPANNYA..

     
    • t.a.t.a

      26/11/2013 at 11:06 am

      senang je kan jawapannya?

       
  14. Yunus Badawi

    26/11/2013 at 9:34 am

    Berbelit2 jawapannya. Mana nak dapat teka dgn tepat ….. huhu

     
    • t.a.t.a

      26/11/2013 at 11:07 am

      mana ada berbelit-belit? senang aje. cuma korang aje yang tak baca dengan betul, kan?

       
  15. Yunus Badawi

    26/11/2013 at 9:35 am

    Saya nak cadangkan t.a.t.a adakan kontes lain memandangkan hadiahnya masih belum dimenangi

     
    • t.a.t.a

      26/11/2013 at 11:07 am

      YB, saya tak tahu siapa yang buka cadangan, tapi saya just nak inform yang cadangan ditutup. hahaha

       
  16. gadisBunga

    26/11/2013 at 10:52 am

    nasib baik tak jawab itu hari. kalau tak mesti orang lain sume kecewa! hahaha!!!

     
    • t.a.t.a

      26/11/2013 at 11:06 am

      elleh gB, ye la tu. hahaha

       
  17. cik kakiketawe

    29/11/2013 at 1:04 pm

    serius sy blurrr benda ni kak…

    p/s : inilah akibatnya jarang singgah sini..

     

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: