RSS

Jampi yang benar.

27 Feb

Salam hari Jumaat sekelian.

IMG_0566

Al-Fatihah.

Advertisements
 
19 Comments

Posted by on 27/02/2014 in Categorized

 

19 responses to “Jampi yang benar.

  1. Tihara_HT (@TiharaSM)

    27/02/2014 at 7:15 pm

    good sharing tata 🙂

     
  2. nizam.ariff

    27/02/2014 at 9:42 pm

    *good sharing*

     
  3. Henrietta Jose

    27/02/2014 at 10:40 pm

    Thanks tata for the share…
    Ps asal buang link sini…dah kena pergi umah lamer yg dah penuh sarang labah labah tu….ekekeke….

     
  4. alis

    27/02/2014 at 10:48 pm

    thanks for sharing cikta 🙂

     
  5. zonAku

    27/02/2014 at 11:11 pm

    awalnya jumaat ko… seb bek aku baca mlm dah.. kot x, haru la aku hari ni

     
    • t.a.t.a

      28/02/2014 at 8:47 am

      Permulaan hari kan pada waktu Maghrib. Aku saja je publish petang nak balik semalam.

       
      • zonAku

        28/02/2014 at 12:15 pm

        oooooo…. x terpikir lak ke situ akal ko…

         
  6. Tukg Padam Papan Putih Cute

    28/02/2014 at 9:09 am

    Selalu baca Al-fatihah utk ibu bapa kita.. murah rezeki juga dik..

     
  7. Zakie Purvit

    28/02/2014 at 10:12 am

    Org jahat pun nak merompak baca al-fatihah dulu.
    Betapa mujarabnya ayat ini..

     
  8. smbotak

    28/02/2014 at 10:44 am

    salam jumaat juga…

     
  9. cikpuanlawa

    28/02/2014 at 10:47 am

    TQ … share… 🙂

     
  10. budak_shinchan

    28/02/2014 at 11:18 am


    selamat hari jumaat
    kepada saudara serta saudari
    seminggu hanya sekali
    merayakan hari yak mulia ini

    miskin kaya memakai baju kaler warna warni
    mengunjungi masjid di tengah hari
    sungguh hebat pemandangan di ari Jumaat ini
    tua muda wajah berseri seri

    selamat hari jumaat
    hari untuk kita bersuka ria
    selamat shin ucapkan
    untuk kita hingga sampai minggu depan

    selamatttt.. hariiii.. Jumaaatttt

    teng teng teng.. teng.. teng teng #soundeffect

     
  11. koel ct

    28/02/2014 at 1:24 pm

    satu hari di tahun lps anak yg 3 thn tu terdengar aku baca al-fatihah lps solat. dia suruh ulang. lps tu ulang lagi sampai agaknya lebih 5 kali kot. Lupa lak baper kali. lepas tu dia baca sniri. walaupun hujungnya dia igt2 lupa tp dia boleh igt dengan betul at least lebih setengah surah tu dgn hanya beberapa bacaan je. ajaib kan – mudah dihafal wpun oleh org yg x cakap arab.

     
  12. kniedaz

    28/02/2014 at 3:10 pm

    yang mudah ada..kita suka cari yang susah kan?

     
  13. McK

    28/02/2014 at 10:11 pm

    terima kasih…..

     
  14. ewanthology

    01/03/2014 at 2:16 pm

    selamat beramal

     
  15. aby

    02/03/2014 at 9:19 pm

    salam tata ..
    terlalu besar erti pd surah fathihah tu ..
    disamping berita gembira, ada juga berita ancaman ..

    [1] Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.

    jgn ambil kesempatan atas sifat pemurah dan Maha mengasihani dengan melanggar larangan2 yg telah ditetapkan ..

    apapun .. sharing yg elok ..

     
  16. Aziela Azila

    03/03/2014 at 10:32 am

    Syabas Tata…sharing yang bagus…

     
  17. Amanina

    10/03/2014 at 10:02 pm

    nice sharing.. hee

     

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: