RSS

Kadang kala diam lebih baik dari berkata-kata.

14 Mar

doa-minta-hujan

keep-pray-for-mh370

Advertisements
 
27 Comments

Posted by on 14/03/2014 in Categorized

 

27 responses to “Kadang kala diam lebih baik dari berkata-kata.

  1. ewanthology

    14/03/2014 at 10:00 am

    everything happened for a reason.

     
  2. cikviva

    14/03/2014 at 10:31 am

    Lebihkan doa kurangkan komen2 yg tak sepatutnya..

     
  3. tiha

    14/03/2014 at 10:46 am

    Banyakkan berdoa di hari yg mulia dari buat spekulasi bukan2..moga hujan rahmat Allah turun dan rahmat Nya jua
    kita akan ketemu mh370 dengan selamat
    Amiin.

     
  4. Aisyah

    14/03/2014 at 10:47 am

    agreed..if we dont’ have the knowledge..be silence but keep praying..

     
  5. Dee

    14/03/2014 at 10:53 am

    Amin..moga dimakbulkan doa kita semua..

     
  6. aima

    14/03/2014 at 11:20 am

    datang sini nak mintak satay!!

     
  7. Zakie Purvit

    14/03/2014 at 11:22 am

    Kena istiqomah ketika berdoa moga ada keampunan Allah dan diberikan hajat dikehendaki..
    Ujian buat semua sekarang ni..

     
    • t.a.t.a

      14/03/2014 at 2:46 pm

      Istiqomah! Akak mengingatkan saya kepada perkataan yang saya hampir lupa. Perkataan yang perlu saya applykan waktu ini.

      Thanks akak!

       
  8. Aziela Azila

    14/03/2014 at 11:25 am

    Dik, hari ni bukan WW kan…?

     
    • t.a.t.a

      14/03/2014 at 2:47 pm

      Bukan kak.

       
  9. Rai Ourkizuna

    14/03/2014 at 11:52 am

    aku mimpi malam tadi awan hujan meliputi langit sampai gelap gelita.. hujan turun kasar2.. tapi tak lebat sangat.. asap pun hilang.. semoga mimpi tu jadi kenyataan.. sesak hidung aku..

     
  10. FAIRUS MAMAT

    14/03/2014 at 12:15 pm

    AMIN.. AMIN YA RABBAL ‘ALAMIN.

     
  11. Petak Bunga

    14/03/2014 at 12:39 pm

    Rasa takut dgn keadaa keliling..lepas satu-satu benda berlaku kat kita.. air tak de, cuaca panas..skrng kes kapal terbang hilng pulak..
    serentak semuanya..
    pasal kapal terbang tu biarlah org yng cerdik pandai uruskan..kita miintak doa..
    allah nak kita berfikir balik, hidup ni sekelip mata tuhan boleh tarik balik segalanya.
    tak ada yang mustahil.

     
  12. 4feet8

    14/03/2014 at 1:13 pm

    jerebu teruk juga area Petaling Jaya. mcm tahu saja hati aku tgh jerebu. hehe

     
  13. elly nadyra

    14/03/2014 at 2:26 pm

    yelah kan
    biarlah yang pakar selesaikan
    jgn kusutkan kerja pakar
    kita bantu apa yang patut dengan berdoa
    bukan dok sebar benda2 ntah apa2
    wei ko pesal tetiba wordless?
    ngelat ek?
    dr singa ni mana?

     
    • t.a.t.a

      14/03/2014 at 2:47 pm

      Jiwa tengah ribut taufan kak.
      Maka tangan pun malas nak berkata².

       
    • t.a.t.a

      14/03/2014 at 2:48 pm

      Tak tahu mana Dr Singa pergi.
      Beria saya buat entry tepek gambar kau berbikini, dia tak tengok pun.

       
      • Dr Singa

        19/03/2014 at 12:05 pm

        ado
        ado…

        line tak berapa ado..
        nak ngomen kat wordpress waima blogspot guna fon sangatlah hazabnya dik oii..membaca okeh .. ngomen manjang hang ..
        wassp okeh..
        ahkak dah wassap dak elly sekejapan lepas nengok dis bertu-pis tu..
        gelak sakan dalam komuter [ pehdulik hapa orang sekeliling!! ] hahhaaahaaa

         
  14. JunAina

    14/03/2014 at 2:44 pm

    Amin… Doa tanpa henti.

     
  15. aiza mia

    14/03/2014 at 3:13 pm

    kadangkala bila berkata-kata membuatkan ada hati terluka.. lebih baik berdiam diri dari membuatkan ada antara kita terasa hati.

    Apa-apapun moga ada khabar gembira buat kita semua..

     
  16. cikpuanlawa

    14/03/2014 at 3:41 pm

    tadi kan ..kita bengang… nak tenang kan fikiran konon nak pegi makan… sekali tu ade kakak tu membebel2…. kite geram… sibbek tak simbah air panas…!!

     
  17. budak_shinchan

    15/03/2014 at 8:22 am

    hujannnnn yang turun bagaikannn emas permata… semua dok tertunggu

     
  18. azieazah

    16/03/2014 at 8:02 am

    Dan ada ketikanya kata-kata kita tidak dipedulikan dan tidak didengar orang pun…

     
  19. smbotak

    16/03/2014 at 4:08 pm

    aminn….

     
  20. Dr Singa

    19/03/2014 at 12:00 pm

    ramai nho penganalisis sekarang ni.. pandai-pandai belaka .. analisa dari depan PC [ bukan Press Conf ] je..

     
  21. okje

    20/03/2014 at 12:50 pm

    Syukur Tata…dah 3 hari hujan kat sini ni….lebat!

     
  22. Amanina

    23/03/2014 at 8:38 pm

    syukur.. hujannnn

     

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: