RSS

Jantan hebat!

17 Mar

Ini kisah Budak Gundut.

Pagi lepas keluar dari bilik air, tiba-tiba

 

 

 

 

 

 

“Babah. Abang jantan hebat!”

 

 

 

 

 

 

 

Krik krik!

 

 

Advertisements
 
35 Comments

Posted by on 17/03/2014 in Categorized

 

35 responses to “Jantan hebat!

  1. ishy77

    17/03/2014 at 9:33 am

    dah kenapa tu?

     
    • t.a.t.a

      17/03/2014 at 10:20 am

      Aku tak tahu. Kan aku dah cakap, sejak sekolah ni ayat dia bombastik. Mana ntah belajar?

       
  2. Tinta Kibod

    17/03/2014 at 9:45 am

    hahaha adoi Gundut..
    apa-apa’an sihhhhh???
    khatan dulu Gundut baru jantan+hebat gitewww…

     
  3. kniedaz

    17/03/2014 at 9:55 am

    Abang Jantan hebat??? Huh?? apakah??

     
  4. nizam.ariff

    17/03/2014 at 10:18 am

    apa yg dia dah lakukan?

     
  5. ellynadyra

    17/03/2014 at 10:43 am

    Apakah?

     
  6. Zakie Purvit

    17/03/2014 at 11:19 am

    Siapa abang jantan yg dimaksudkan itu?

     
    • t.a.t.a

      17/03/2014 at 12:11 pm

      Dia la tu kak.

       
  7. dianarashid

    17/03/2014 at 11:21 am

    sesuatu betul ni..
    ayat penuh makna..heheh

     
  8. Aziela Azila

    17/03/2014 at 11:40 am

    Dia terpengaruh di sekolah, atau iklan tv, atau terdengar babahnya berbicara? Hahahahahha…..

     
    • t.a.t.a

      17/03/2014 at 12:10 pm

      Kak, definitely not from his babah. Rasanya tv kot.

       
  9. IdaShazana

    17/03/2014 at 11:42 am

    mastura la yg bagitau agaknya

     
    • t.a.t.a

      17/03/2014 at 12:10 pm

      Mastura mana pulak ni?

       
      • elly nadyra

        17/03/2014 at 5:28 pm

        mastura pun tak tau
        haishhhh
        tak kenal lagi?
        confirm tertelan byk semut!

         
      • IdaShazana

        18/03/2014 at 1:30 pm

        punya la glemer mastura skrg ni. kenal tivi tak?

         
      • Aziela Azila

        18/03/2014 at 2:33 pm

        Chop…akak pun tak tahu. Mastura tu siapa? Ok, confess sesiap, dah lama tak tengok tv

         
  10. sylarius

    17/03/2014 at 12:59 pm

    Entah kat mana si Gundut ni belajar. Haha. Dia mungkin ingat, jantan dan lelaki ni dua-dua perkataan yang berdefinisi yang sama agaknya.

     
  11. FAIRUS MAMAT

    17/03/2014 at 1:09 pm

    HAHAH.. APE YANG HEBATNYE TU?

     
  12. ujie

    17/03/2014 at 1:21 pm

    erk..apakah itu? 😀

     
  13. JunAina

    17/03/2014 at 3:44 pm

    Haaaa…saya melopong…ahahhaaa…

     
  14. aiza mia

    17/03/2014 at 4:04 pm

    dak Gundut cakap kuat tak ‘Babah.. abang jantan hebat..’ hehehe..

     
  15. Rai Ourkizuna

    17/03/2014 at 4:06 pm

    adoi.. nak nangis ke gelak ni?

     
  16. BUNDA

    17/03/2014 at 8:49 pm

    apa sebenarnya yang di maksudkannya tu?

     
  17. Dee Kuntum

    17/03/2014 at 9:16 pm

    huhu..hebatnya abang..rasanya dia pun tak tau apa yg dia cakap..hahaha..

     
  18. azieazah

    17/03/2014 at 9:24 pm

    Budak besar tu, kalu dapat kencing lawas pun dia dah kata hebat! hahahahah Gundut oh Gundut. Nick comel ni mengingatkan kepada sorang kawan maya (tapi jumpa jugak kat luar pun) 4,5 tahun dulu yang guna nick ini.. Ntah mana la Brother Gundut saya tuh!

     
  19. Isabelle Is

    18/03/2014 at 7:40 am

    alamak…mengapakah ku seorg membayagnkan yg aneh?
    hahahaha

     
  20. ziyyad zayyan

    18/03/2014 at 12:37 pm

    Bahahhahahahhahaha…

    JANTAN tu…bukan lelaki!

    Teringin nak jumpa Gundut!

     
  21. Tukg Padam Papan Putih Cute

    18/03/2014 at 4:34 pm

    ahaks.. mana.. mana.. superman kah.. ultramen kah.. oohhh budak gundut rupanya.. nie mesti kes ikut kekwn nie

     
  22. Dr Singa

    19/03/2014 at 11:56 am

    sib dia tak kata
    abang jantan ganteng

     
  23. okje

    20/03/2014 at 12:49 pm

    jenuh nak pikir ni hehe

     
  24. aby

    20/03/2014 at 1:27 pm

    dah dikaitkan dgn jagn jantan ..
    mesti la yg hebat ..
    laki kehebatan nya kureng sket dari jantan ..

     
  25. Henrietta Jose

    20/03/2014 at 1:41 pm

    lahai budak gundut nie….ekekeke…

    PS…smpaikan puasa utk dia?wah bertuahnya dia…

     
  26. Amanina

    23/03/2014 at 8:18 pm

    hahaha.. lawak la budak ni

     
  27. nang

    26/03/2014 at 9:52 pm

    maksudnya ? tolong explain….*buat-buat tak faham*…
    nanti besar, jadi lelaki yang terhebat ye 😀

     

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: