RSS

Akak jealous eh???

14 Apr

 

Of course la jealous sayang oi. Kalau awak tu macam Fasha Sanda ke, Cik Ta ke, akak tak heran langsung.

 

Ni macam Wahida Wassini.

 

 

 

Confirm jealous!!

 

 

 

Huhu.

Advertisements
 
60 Comments

Posted by on 14/04/2014 in Categorized

 

60 responses to “Akak jealous eh???

  1. Petak Bunga

    14/04/2014 at 10:42 am

    Jap nk komen cam na ni..

    Masih ingt kisah lama2..

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 12:24 pm

      Tok sah la Sa kau nak ingat kisah lama aku dengan Abe kau.
      Kisah kami dah lama lenyap. Jangan risau.

       
  2. Dr Singa

    14/04/2014 at 10:54 am

    nampak mata je eh?

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 12:26 pm

      Haah.

       
  3. alis

    14/04/2014 at 11:02 am

    aku pon jeles weh. bila ntah masanya. haish.

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 12:40 pm

      jom kita jeles ramai-ramai jom.

       
  4. sudipvssenduk

    14/04/2014 at 11:16 am

    jealous dengan wardina…

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 12:39 pm

      Haah. Lawa kan Wardina.

       
  5. Rai Ourkizuna

    14/04/2014 at 11:28 am

    eh jeles kenapa ni?

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 12:39 pm

      jeles sbb si penanya tajuk entry tu berpakaian macam Wahida.

       
  6. Meza PrettyRain

    14/04/2014 at 11:35 am

    mentang-mentang aku lama tk online, kau bagi teka teki cmni ye ta… 😛

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 12:38 pm

      Teka teki pe mende nya Za. Tak de nya. Itu kan ayat penyata tu.

       
  7. nizam.ariff

    14/04/2014 at 11:40 am

    Lama dah tak dengar kisah suami isteri tu…

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 12:32 pm

      Which suami isteri?
      Ada meh kisah itu?

       
  8. Aziela Azila

    14/04/2014 at 12:15 pm

    Errr….akak tak faham. Care to explain?

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 12:38 pm

      Nope. Sorry.

       
  9. smbotak

    14/04/2014 at 12:27 pm

    kami semua sesat dalam kisah tak sampai 50 patah perkataaan ni…

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 12:31 pm

      Sorry. No light at the end of the tunnel.

       
  10. Tihara_HT (@TiharaSM)

    14/04/2014 at 1:06 pm

    kemain canggeh entry ko kali neyh tata,
    bedarah otak aku memikior,
    apekehey nyer kakak yang jeles tu,
    kakak golang gotah omeh dia takmo jeles ker hahak

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 2:27 pm

      Tu la akak bising sangat saya tak hupdate entry, bila dah hupdate canggih sangat la pulak. Hahahaha.

      Golang-golang omeh ko gotah ko, dio tak jeles yo kak. Dio tak pandang semua tu.

       
      • Tihara_HT (@TiharaSM)

        14/04/2014 at 2:40 pm

        dio tu sapo?
        makin tak paham aku
        kasi kapla potong kalu baru paham..hahak

         
      • t.a.t.a

        14/04/2014 at 3:37 pm

        kapla potong kalu tak penting dah kak, paham ke tak. ahahaha

         
  11. Nick

    14/04/2014 at 1:44 pm

    takpa, jeles tu tanda sayang.
    kalo tak jeles, macam takde perasaan pulak..hahaha

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 2:27 pm

      Betul. Jeles tu tanda nya sayang kan?

       
  12. Zakie Purvit

    14/04/2014 at 2:01 pm

    Kakak memang tak mampu macam Wahida dan jelous juga melihat mereka yg mampu berbuat begitu.

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 2:28 pm

      Saya pun tak mampu kak. Ni baru nak menuju ke arah Wahida tanpa purdah. Harap nya kuat semangat la. InsyaAllah.

       
  13. JuneAina

    14/04/2014 at 2:27 pm

    Nampak mata galak sekali terselak…opssss…ahahhaa…

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 3:38 pm

      I know what you are trying to say kak. Hahahah. Seram la kalau betul.

       
  14. ziyyad zayyan

    14/04/2014 at 2:35 pm

    wahida wassini sekarang menyanyi lagi ka?

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 3:17 pm

      Entah. Gue pun tak ambil tahu.

       
  15. Shamsiah Abdul Rahman

    14/04/2014 at 3:36 pm

    Dengan Cik Kak sorang tu wajib jealous..
    P/s;
    Memula tu blur gak.. lps gugel baru tau sapa Wahida Wassini..

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 3:40 pm

      No hal la kak tak kenal dia pun. Hehe.

       
  16. Tukg Padam Papan Putih Cute

    14/04/2014 at 3:36 pm

    Cemburu yang baik itu sifat yang bagus.. InsyAllah mungkin akan sampai seru…

    Dulu akak pernah ditegur dengan seseorang (minah arab) yang berpurdah masa nak naik lif ke tingkat 12.. siap kena interview pasal penggunaan internet dalam pembelajaran.. garu kepala kejap nak jawab soalan tuh..dan terkejut gile sebab orang main terjah jek tanya soalanmacam artis hehehe.. yg best masa jawab mampu pandang mata dia.. entah dia senyum ke gelak ke sengih ngan jawapan akak pun xtau..

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 3:42 pm

      Couldn’t tell ke kak whether dia gelak or senyum or sengih? I was once pakai mask masa office renovate, nampak tang mata aje. Tapi tu pun orang boleh tahu saya gelak ke sengih ke.

      InsyaAllah seru is coming soon.

       
      • Tukg Padam Papan Putih Cute

        15/04/2014 at 12:07 pm

        tak nampak.. sebab kalau pakai mask tuh kan ketat.. nampaklah pipi tuh atau mulut.. tapi kalau pakai purdah nope.. kain tuh jenis longgar dan panjang hingga ke dagu.. quite hard to tell ler dear.. sebab itulah

         
  17. aiza mia

    14/04/2014 at 4:28 pm

    wahida tu terus senyap sekarang kan.. 😉
    tapi dia memang cantik.. suka tengok dia..

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 6:15 pm

      haah. dari masa dia berlakon anak mami tu, comel je bertudung.

       
  18. ellynadyra

    14/04/2014 at 6:06 pm

    blur

     
    • t.a.t.a

      14/04/2014 at 6:14 pm

      hahahaha. see my sekel la kak. blurr kau jadi nya.

       
  19. ewanthology

    14/04/2014 at 10:13 pm

    apo bondo?

     
    • t.a.t.a

      15/04/2014 at 1:03 pm

      tak do apo eh.

       
  20. Ishy Angel

    14/04/2014 at 10:21 pm

    hei, tp kan..hari ni aku xpakai mcm wahida ke wahuda ke. Ini hari aku pakai ala mawar fizo tu je. yg ko nak jeles dah mengapa?

    *kes tension sebab tak faham entri.huhuhuhuhu

     
    • t.a.t.a

      15/04/2014 at 1:20 pm

      Elleh tak faham konon. Hahaha.

       
      • Ishy Angel

        16/04/2014 at 1:56 am

        sumpah xfhm

        *kebil-kebil mata

         
      • t.a.t.a

        16/04/2014 at 8:58 am

        X pe lah jero, tak penting pun. haha.

         
  21. aby

    15/04/2014 at 12:42 am

    salam tata ..
    usah dhadhi koyo wahida wasini ..
    engko dhadhi entok bojo wong ..
    ben dhadhi koyo che Ta ..
    wlu rondo entok wong bujang ..
    seng ngarang pulak kuwi ..
    he..he..he…

     
    • t.a.t.a

      15/04/2014 at 1:21 pm

      kang, you really did read between the lines. hahaha.
      rezeki neh uwong kang, lain-lain.

       
  22. kniedaz

    15/04/2014 at 12:48 pm

    hahaha…aku setuju ayat aby tu…tapi kalau ko nak berubah jadi cam wahida wassini tu, aku doakan yang terbaik untuk ko…mudah-mudahan dhadhi ^_^

     
    • t.a.t.a

      15/04/2014 at 1:21 pm

      Fida, angger kuat semangat teh, insyaAllah dhadhi. hehe.

       
  23. IdaShazana

    15/04/2014 at 1:45 pm

    napa kak ton tak nmpak apa2

     
    • t.a.t.a

      15/04/2014 at 2:34 pm

      Tudung kak ton besar sangat.

       
  24. eita

    15/04/2014 at 3:35 pm

    alamak!!!akak pun jeles klu gini

     
    • t.a.t.a

      16/04/2014 at 8:54 am

      sila kan kak. hehe.

       
  25. gadisBunga

    15/04/2014 at 6:20 pm

    wow.

    jeles itu satu petanda. heheh~

     
    • t.a.t.a

      16/04/2014 at 8:55 am

      petanda apa kah itu?

       
  26. syazana zainn

    15/04/2014 at 10:31 pm

    awat jeles ni??

    kalau segak mcm wahida wasini mmg kena jeles :p

     
    • t.a.t.a

      16/04/2014 at 8:56 am

      segak kan dia? hmm.

       
  27. Henrietta Jose

    16/04/2014 at 3:29 pm

    eeehh…jeles utk kebaikkan xpe…

     
  28. ziemarziah

    17/04/2014 at 2:45 pm

    ha?ok saya tak faham macam yang orang lain faham:p

     
  29. cik kakiketawe

    17/04/2014 at 6:45 pm

    apalah akak ni..itu pun nak jeles..
    gua lagi cunn dari dia tak nak pulak akak jeles…

     

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: