RSS

WW: Budak yang pantang setiap kali orang suruh buat molot, cepat aje memuncungkan bibir nya itu.

07 May

IMG_0674

 

Tengah comot pun tak pe, asal buat molot.

 

 

Advertisements
 
55 Comments

Posted by on 07/05/2014 in Categorized

 

55 responses to “WW: Budak yang pantang setiap kali orang suruh buat molot, cepat aje memuncungkan bibir nya itu.

  1. ewanthology

    07/05/2014 at 12:13 pm

    budak budak buat apa pun comel

     
    • t.a.t.a

      07/05/2014 at 5:08 pm

      Bebudak memang la.

       
  2. tasekM

    07/05/2014 at 12:49 pm

    kot anak dara buat cenggini kita penampau, kan..?
    haha.

    .

     
    • t.a.t.a

      07/05/2014 at 1:01 pm

      Betul! Penampau pelempang semua ada.

       
  3. Tihara_HT (@TiharaSM)

    07/05/2014 at 1:08 pm

    tata,
    jajal kuwey gawei cocot ei kayak bocah kie..hak hak
    anak sopo kie tata?
    cute mbanget 🙂

     
    • t.a.t.a

      07/05/2014 at 1:10 pm

      Anak eh mbakyu ku seng no. siji.
      Bocah kie sepupu neh Gundut.

      Kak, bocah kie lanang ke wedok?

       
      • Tihara_HT (@TiharaSM)

        07/05/2014 at 1:58 pm

        bocah ikie nyong ndelok2 kok kayak wedok
        sukak kuwey lah wedok ko lanang
        kok anak sedulor kuwey..hahak 🙂

         
    • t.a.t.a

      07/05/2014 at 1:11 pm

      Ala kak, angger aku nggawe pun orak opo kan?
      aku ni kan ayu?

      hahahaha

       
      • Tihara_HT (@TiharaSM)

        07/05/2014 at 1:59 pm

        angger kuwey seng gawei ei kayak kaei
        nyong tabok cangkem ney merot petot
        hahah..

         
      • t.a.t.a

        07/05/2014 at 5:01 pm

        Elleh. Jeles le tu.

         
      • aby

        08/05/2014 at 11:32 pm

        agak ea keperiyer raie nay angger canggem may merot2 yor

         
  4. sylarius

    07/05/2014 at 1:24 pm

    Budak-budak buat duckface takpe, cute. Orang dewasa buat duckface, meluat jadinya. Hehehe

     
    • t.a.t.a

      07/05/2014 at 5:01 pm

      Setuju. Org dewasa buat duckface aku rasa nak sumbat aje duck dlm mulut nya tu.

       
  5. JuneAina

    07/05/2014 at 2:01 pm

    Bolat2 molotnya…gigih… Budak buat comey kita buat? Ahahahaaa…

     
    • t.a.t.a

      07/05/2014 at 5:08 pm

      Kita buat jadi gedik!

       
  6. cikkakiketawe

    07/05/2014 at 2:17 pm

    ni tahu dah…akak yg ajar ni eh? hehehhe
    tak apa lah kak..ni sesi pembelajaran ni…hahaha

     
    • t.a.t.a

      07/05/2014 at 5:02 pm

      Gila kau aku nak ajar?
      Aku buat pun tak cantek.
      Hahaha

       
  7. kniedaz

    07/05/2014 at 3:13 pm

    hahaha…kalau ko buat camtu ta…memang kena tabok la cangkem mu..kekekeke

     
    • t.a.t.a

      07/05/2014 at 5:07 pm

      Wah, kau pun nak tabok aku!

       
      • Tihara_HT (@TiharaSM)

        07/05/2014 at 5:32 pm

        2 orang dah nak tabok kue kie..hihik >.<

         
      • t.a.t.a

        09/05/2014 at 8:51 am

        kesian aku kak. huhu.

         
  8. lieya_latif

    07/05/2014 at 3:56 pm

    comel betul muncung tuuu…kalo lieya dah gomol2 tuuuu heheheeh

     
    • t.a.t.a

      07/05/2014 at 5:05 pm

      bahaya aa kau. lari cepat, lariiii!!!

       
  9. juliet

    07/05/2014 at 4:24 pm

    salam.

    comel apa 😀

     
    • t.a.t.a

      07/05/2014 at 5:03 pm

      Jawab salam.
      Wei kau, lama tak nampak.

       
  10. su

    07/05/2014 at 5:09 pm

    budak2, buat molot camner2 pun tetap nampk comel dan buat kita geram kan..

     
    • t.a.t.a

      09/05/2014 at 8:56 am

      betul tu. bebudak la kata kan.

       
  11. ziyyad zayyan

    07/05/2014 at 5:50 pm

    kalau orang tua yg buat moncong…mmg nak kena penampar..hahaha

     
    • t.a.t.a

      09/05/2014 at 8:52 am

      3 orang dah yang sebut pasal penampar. haha.

       
  12. JR

    07/05/2014 at 7:51 pm

    Kalau anak dara sunti buat macam ni ramai yg jatuh hati….

     
    • t.a.t.a

      09/05/2014 at 8:53 am

      Jatuh hati? Bukan jatuh gedik ke Pak Lang?

       
  13. gadisBunga

    07/05/2014 at 9:18 pm

    mintak rahsia bibir seksi sikit…!!!

     
    • t.a.t.a

      09/05/2014 at 8:54 am

      collagen. botox. vitamin c. pick one.

       
  14. nizam.ariff

    07/05/2014 at 11:15 pm

    elok panjang muncung, lepas tu ikatkan dengan getah gelang muncung tu… comey taw..

     
    • t.a.t.a

      09/05/2014 at 8:54 am

      baru betul orang panggil itu mulut bebek kan?

       
  15. azieazah

    08/05/2014 at 12:02 am

    Ada rupa TATA masa kecik?

     
    • t.a.t.a

      09/05/2014 at 8:55 am

      jaaaaaaa uh sangat la kak. heheh. saya lagi comel kot? hahaha.

       
  16. budak_shinchan

    08/05/2014 at 8:37 am

    cer t.a.t.a wat plak huhu

     
    • t.a.t.a

      09/05/2014 at 8:56 am

      x nak. nanti semua orang lari.

       
  17. LydSunshine

    08/05/2014 at 9:42 am

    makan kuih batang buruk pastu buat mulut gitu depan kipas. apa jadi [tanda soal].

    cik tata, boleh tinggalkan maklumat pos untuk saya poskan hadiah giveaway kat komen dalam blog aku. ko menang novel. perghh.

     
    • t.a.t.a

      09/05/2014 at 8:56 am

      Ntah, aku tak dapat nak bayang kan la Lyd. hahaha.

       
  18. cikviva

    08/05/2014 at 9:48 am

    suka wat duck face nih…

     
    • t.a.t.a

      09/05/2014 at 8:54 am

      kau pun buat? couldnt imagine la pulak.

       
  19. hijrah

    08/05/2014 at 2:51 pm

    cute dalam geram hihi

     
    • t.a.t.a

      09/05/2014 at 8:55 am

      geram eh? hihihi.

       
  20. sudipvssenduk

    08/05/2014 at 5:29 pm

    kalau tata buat , semua orang lari..

     
    • t.a.t.a

      09/05/2014 at 8:52 am

      sebab tu saya tak buat kak. haha.

       
  21. eita

    08/05/2014 at 9:40 pm

    mulut mungil..memang lah suke sangat buat aksi macam ni kan

     
    • t.a.t.a

      09/05/2014 at 8:53 am

      haah. sebab perasan lawa.

       
  22. aby

    08/05/2014 at 11:27 pm

    nyong inget gambar mu agek cilik2mbiyek

     
    • t.a.t.a

      09/05/2014 at 8:51 am

      nyong? nyong meneh ayu kang mbiyek.

      hahaha.

       
  23. BUNDA

    10/05/2014 at 10:17 am

    duck face …sampai juling mata…cute…

     
  24. okje

    12/05/2014 at 8:57 am

    Tata kiyei yeh bocah kundut dino kaei?
    Nde’e niru bibik eiy kiyei hehe….sukak ndowo key cangkem mey…hehe

     
    • t.a.t.a

      12/05/2014 at 9:36 am

      Orak kak. Ikie sepupu nay Gundut.

      Bibik eh orak iso la arek nggawe kayak kui.
      Bibik eh orak ayu.

      Hehehe.

       

Want to say something?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: